Key Account Manager Premium / Enterprise

Key Account Manager Premium / Enterprise

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną Shoper S.A. oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. oraz spółki z Grupy Shoper Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Szczecin
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Sprzedaży • UoP • B2B
Wynagrodzenie

Shoper nieustannie się rozwija w związku z tym poszerzamy swój zespół sprzedażowy.
Jeśli w sprzedażowym świecie czujesz się jak ryba w wodzie, a zrealizowane cele jeszcze bardziej Cię napędzają do działania - zapraszamy.
W Shoperze znajdziesz przestrzeń do rozwoju i ciekawych wyzwań zawodowych z obszaru e-commerce.

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Jesteśmy liederem na polskim rynku branży e-commerce.
  • Mierzymy wysoko - u nas na pewno nie będzie miejsca na nudne obowiązki.
  • Jesteśmy zgranym zespołem, który wie do czego dąży i jak osiągnąć sukces.
Czym będziesz się zajmować?
  • Sprzedażą oprogramowania dla sklepów internetowych oraz wdrożeń dla segmentu średnich i dużych e-commerce.
  • Organizować i prowadzić spotkania f2f z klientami w całej Polsce.
  • Przygotowywać prezentacje sprzedażowe.
  • Przygotowywać analizy e-commerce.
  • Udzielać wsparcia merytorycznego potencjalnym i obecnym kontrahentom oraz współpracownikom.
  • Przygotowywać oraz finalizować dokumenty handlowe tj. umowa o współpracy.
  • Reprezentować firmę na targach, eventach czy podczas organizowanych przez Shopera webinarach.

Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie w pracy z obszaru e-commerce oraz bardzo dobra znajomość branży.
  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży produktów e-commerce np. systemów sklepowych.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, wytrwałość, pozytywne nastawienie.
  • Świetnie rozwinięte umiejętności sprzedażowe - musisz mieć tego bakcyla sprzedażowego. ;) 
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i pewność siebie to podstawy naszej pracy.
  • Chęć do podejmowania nowych wyzwań, umiejętność szybkiej nauki.
  • Gotowość do podróżowania po całej Polsce.
  • Znajomość platform IdoSell i/lub Shoper będzie dodatkowym atutem.

Stack technologiczny
Mile widziane:
Jak pracujemy?
  • Pracujemy bazując na zaufaniu i jasno wyznaczonych celach.
  • Stawiamy na współpracę i wspólne cele. Dział sprzedaży pracuje blisko z działami Marketingu, Customer Growth i Produktu.
  • Mamy zdrowe tempo pracy i realistyczne deadline dopasowane do celów rozwojowych.
  • Pracujemy z nowoczesnymi produktami i mamy mocne plany rozwojowe.

Co zyskasz?
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
  • Opiekę medyczną Luxmed.
  • Pracę z największymi e-commercami w Polsce.
  • Elastyczne godziny rozpoczecia pracy.
  • Pracę w systemie hybrydowym w naszym biurze w Szczecinie lub zdalną.
  • Masaże w biurach.
  • Ubezpieczenie grupowe na życie.
  • System kafeteryjny (m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery, zniżki do sklepów).
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j. angielskiego).
  • ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy.
  • Eventy integracyjne.
  • Gry wideo w biurach.
  • Owocowo-warzywny dzień w biurze .
  • Świadczenia z ZFŚS m.in. dofinanowanie do wypoczynku, dodatki świąteczne.
  • Dzień wolny na urodziny.
  • Grupowe aktywności po pracy: piłka nożna czy siatkówka.
  • Budżet szkoleniowy.
  • Płatny program rekomendacji pracowników.
  • Sklep na Shoper za 1 zł (!).