Customer Relationship Specialist
Customer Relationship Specialist
Lokalizacja
Kraków
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Customer Growth • UoP • Shoper
Wynagrodzenie
Do naszego Działu Customer Growth poszukujemy osoby, która wesprze nas w codziennej pracy, przy obsłudze klientów na najwyższym poziomie, kontakcie telefonicznym oraz mailowym. Zespół Customer Relationship prowadzi działania mające na celu utrzymanie Klienta na platformie oraz do sprzedaży usług, która spowoduje rozwój biznesu Klienta.
Dlaczego warto z nami pracować?
- Praca w Grupie Shoper - lidera SaaS e-commerce w Polsce.
- Możliwość nauki poprzez wewnętrzne programy rozwoju, szkolenia, konferencje.
- Dział Customer Growth to "kuźnia talentów" Shoper: nauczysz się dużo o e-commerce, a także poznasz specyfikę pracy z klientem e-commerce.
- Zespół do którego dołączysz to uśmiechnięta i zgrana ekipa.
Czym będziesz się zajmować?
- Aktywnym budowaniem i utrzymywaniem relacji z obecnymi klientami firmy - kontakt telefoniczny, e-mail oraz wideokonferencje.
- Obsługą zgłoszeń przychodzących w obszarze przedłużenia licencji sklepu, negocjacje abonamentów (wewnętrzna infolinia, tickety od klientów)
- Przeciwdziałaniem churnowi poprzez proaktywne wspieranie klientów i identyfikowanie ich potrzeb.
- Rozwojem sklepów internetowych naszych merchantów, w tym doradztwo w zakresie UX/UI, grafiki i ogólnej optymalizacji, która przełoży się na wzrost ich biznesu.
- Edukacją klientów w zakresie możliwości wzrostu sprzedaży, wykorzystania narzędzi platformy i nowości w Shoper.
- Upgrade/upsell sklepów do wyższych pakietów zgodnie z potrzebami klientów (w odpowiedzi na…)
- Realizacją założonych KPI
Co jest dla nas ważne?
- Doświadczenia w telefonicznej, e-mailowej obsłudze klienta
- Znajomości oprogramowania Shoper
- Entuzjasty e-commerce (UI, UX, grafika sklepów, aktualne trendy, dobre praktyki) z nastawieniem na pogłębienie swojej wiedzy
- Samodzielności i aktywności w działaniach
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
Stack technologiczny
Mile widziane:
Jak pracujemy?
- Spotykamy się 3 dni w tygodniu w biurze.
- Pracujemy w godzinach biznesowych między 8.00 - 16.00.
Co zyskasz?
- System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży).
- Pracę hybrydową (3 dni w tygodniu z naszego biura w Krakowie).
- Klub książki.
- Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego).
- ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
- Dofinansowanie dojazdów do pracy.
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed (już od okresu próbnego).
- Eventy integracyjne.
- Budżet szkoleniowy.
- Strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5.
- Sklep na Shoper za 1 zł(!).
- Ubezpieczenie grupowe.