Digital Ads Customer Growth Manager

Digital Ads Customer Growth Manager

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne w inny sposób, potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. twoich danych osobowych (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Kraków
Szczecin
Bydgoszcz
Poznań
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Sempire • UoP • B2B
Za ile?

Poszukujemy osoby, która obejmie zupełnie nowe stanowisko, powstałe na skutek transformacji obszarów: Digital Ads oraz Obsługi Klienta Sempire. Shoper w 2022 nabył większościowy pakiet udziałów Agencji Sempire. W ramach trwającej integracji spółek, w 2023 roku powołano wspólny obszar biznesowy Digital Ads, który odpowiada za realizację usług marketingu internetowego grupy kapitałowej, w skład którego wchodzi Sempire (usługi SEO) oraz Shoper Kampanie (usługi PPC). Obecnie każda ze spółek, posiada wyizolowane procesy i procedury w zakresie obsługi klienta, co z przyczyn technicznych, w dużej mierze zostanie utrzymane. Kandydat będzie jednak odpowiedzialny za wprowadzenie wspólnego standardu obsługi, możliwe upodobnienie polityk i uzyskanie synergii, poprzez wymianę najlepszych praktyk i wspólne inwestycje i projekty. Oczekiwanym rezultatem wypracowanym na nowo powstałym stanowisku jest jak najlepsza obsługa klientów, korzystających z usług SEO i/lub PPC. 

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Możliwość rozwoju i wdrażania swoich pomysłów
  • Praca w innowacyjnej branży u lidera wyznaczającego trendy
  • Kultura ceniąca pomysły i samodzielność w działaniu
  • Możliwość nauki poprzez wewnętrzne programy rozwoju, szkolenia, konferencje itp. 
  • Bezpośredni wpływ obszary Digital Ads i obsługi klienta
  • Elastyczność i dynamika działania
Czym będziesz się zajmować?
  • Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell)
  • Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów  onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń 
  • Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach)
  • Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów
  • Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń
  • Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów);
  • Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami
  • Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
  • Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych;
  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane w zakresie sprzedaży i obsługi klienta)
  • Znajomość branży marketingu internetowego, w tym specyfiki SEO i PPC
  • Umiejętność walidacji i wizualizacji danych
  • Umiejętność motywowania, kierowania i rozwijania zespołu (mile widziane: 10 lub więcej osób w zespole)
  • Gotowość do wyjazdów służbowych do innych lokalizacji biur, w których pracują zespoły obsługi, tj. Kraków, Poznań, Bydgoszcz
Stack technologiczny
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Jak pracujemy?
Co zyskasz?
  • System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży)
  • Pracę hybrydową (3 dni w tygodniu z jednego z naszych biur: Kraków, Szczecin, Bydgoszcz lub Poznań)
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego)
  • ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (już od okresu próbnego)
  • Eventy integracyjne
  • Budżet szkoleniowy
  • Strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5