Head of Customer Experience

Head of Customer Experience

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne w inny sposób, potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. twoich danych osobowych (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Bydgoszcz
Kraków
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Customer Experience & Sales Development • UoP • B2B
Wynagrodzenie

Nasz dział Customer Experience & Sales Development poszukuje Szefa bądź Szefowej, który stanie na wysokości zadania w obszarze wparcia sprzedaży oraz zarządzania doświadczeniami klientów. W pierwszym okresie pracy zależy nam na adaptacji z zespołem, firmą oraz poznaniu trwających procesów i projektów realizowanych przez zespół (tutaj niewątpliwie zależy nam także na audycie tych działań).

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Możliwości realizacji własnych pomysłów.
  • Śmiało możemy powiedzieć, że nasza platforma to numer 1 wśród rozwiązań SaaS-owych dla e-commerce.
  • Jesteśmy wśród TOP5 platform w Polsce pod względem wartości transakcji przeprowadzonych na sklepach naszych klientów.
Czym będziesz się zajmować?
  • Zarządzaniem zespołem odpowiedzialnym za doświadczenia klientów oraz rozwój sprzedaży.
  • Opracowywaniem i wdrażaniem strategii mających na celu poprawę satysfakcji klientów.
  • Analizą rynku oraz monitorowaniem trendów w zakresie doświadczeń klientów i sprzedaży celem optymalizacji procesów.
  • Zarządzaniem projektami realizowanymi w ramach zespołu, jak i prowadzenie własnych dotyczących rozwoju Działu Sprzedaży i Customer Experience.
  • Koordynowaniem działań na rzecz opracowywania materiałów (wewnętrznych i zewnętrznych) dla Działów Sprzedaży, np. dokumentów ofertowych, standardów handlowych, audytów, raportów, itp. oraz wszelka pomoc we wdrażaniu nowych produktów, procesów i standardów, itp.
  • Monitorowaniem procesów sprzedaży oraz zbieraniem danych potrzebnych do skutecznego zarządzania (np. kontrola jakości rozmów handlowych, kontrola efektywności pracy, jakości obsługi Klienta, itp.).
  • Współpracą z innymi działami w celu zapewnienia spójności działań z ogólną strategią firmy.
  • Wsparciem bieżącym dla Działu Sprzedaży w zakresie: opracowywanie referencji, onboardingu pracowników, wewnętrznej komórki szkoleniowej i wszelkich działań związanych z bazą wiedzy, itp.
  • Opracowywaniem wewnątrzfirmowych procedur, standardów, systemów premiowych, konkursów, itp. dokumentów wspierających motywację i optymalizujących procesy, organizujących pracę.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze wsparcia sprzedaży oraz zarządzania doświadczeniami klientów.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w pracy w środowisku wielozadaniowym.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i analityczne.
  • Znajomość narzędzi i metodologii związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów oraz sprzedażą.
  • Proaktywność, samodzielność i doskonała umiejętność zarządzania czasem.
  • Doskonała organizacja pracy własnej i podległego zespołu.
  • Elastyczność, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu.
  • Umiejętność projektowania i mapowania ścieżek klientów (customer journey mapping).
  • Doświadczenie w zbieraniu i analizie opinii klientów oraz tworzeniu planów działania w oparciu o te dane.
  • Znajomość metodologii Human-Centered Design oraz Design Thinking.
  • Znajomość języka angielskiego.

Stack technologiczny
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy w branży e-commerce lub technologicznej.
  • Znajomość nowoczesnych narzędzi optymalizujących pracę sprzedaży oraz systemów do zarządzania relacjami z klientami.
  • Znajomość technik lean management oraz continuous improvement.
Jak pracujemy?
  • Zespół zlokalizowany jest w Krakowie i w Bydgoszczy dlatego poszukujemy osoby z jednego z tych miast.
  • Pracujemy hybrydowo.
  • Mamy spotkania wewnątrzdziałowe, na których omawiamy bieżące sprawy i planujemy swoją pracę.
Co zyskasz?
  • System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży).
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego).
  • ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy.
  • Klub książki.
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (już od okresu próbnego).
  • Eventy integracyjne.
  • Budżet szkoleniowy.
  • Sklep na Shoper za 1zł (!).
  • Ubezpieczenie grupowe.