Marketing Automation Specialist

Marketing Automation Specialist

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne w inny sposób, potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. twoich danych osobowych (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Kraków
Zdalnie
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Marketing • UoP • B2B
Za ile?

Do naszego Działu Marketingu poszukujemy nowej osoby na stanowisko Marketing Automation Specialist. Potrzebujemy w tej roli samodzielnego eksperta, którego bezpośrednim przełożonym będzie Head of Marketing. Nowy członek zespołu będzie pracować nad dwoma projektami, z których jeden dotyczy stworzenia strategii Lead Generation, a drugi polega na budowie procesów w CRM.

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Możliwość specjalizacji w znanych narzędziach, tj. Intercom, Pipedrive, QS etc.
  • Możliwość testowania nowych rozwiązań rynkowych
  • Praca na styku wielu działów Shoper oparta na wzajemnej wymianie doświadczenia oraz wiedzy

Czym będziesz się zajmować?
  • Tworzenie strategii Lead Generation i Lead Nurturing do bazy aktualnych klientów
  • Bieżąca optymalizacja prowadzonych działań w celu zwiększenia wyników sprzedażowych
  • Realizacja bieżących kampanii e-mail marketingowych i Marketing Automation na podstawie zgłoszeń od interesariuszy. Rewizja zgłoszonych założeń, dopasowanie czasu trwania kampanii i kanału komunikacji. Współpraca nad contentem, grafiką oraz podsumowanie efektów
  • Monitorowanie i raportowanie efektów z prowadzonych działań oraz przygotowywanie wytycznych do ich optymalizacji
  • Bieżące wsparcie w optymalizacji procesów i ich utrzymania w CRMie   
  • Bieżące generowanie i opracowywanie raportów na potrzeby Działu Marketingu - praca na narzędziach Qlik i Intercom 
  • Aktywne poszukiwanie narzędzi i rozwiązań do generowania leadów new sales lub leadów w bazie istniejących klientów

Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobre rozumienie koncepcji i wskaźników e-mail marketingu
  • Doświadczenie w zarządzaniu bazą danych oraz identyfikacją źródeł pochodzenia leadów w niej będących
  • Umiejętności analityczne i doświadczenie w wykorzystywaniu danych do budowania rekomendacji oraz  podejmowaniu na ich bazie decyzji
  • Doświadczenie i umiejętności dotyczące zarządzania projektami
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy, dokładność, skrupulatność oraz duża samodzielność w działaniu‍
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz związane z współpracą z innymi zespołami, w tym umiejętność argumentowania i dostosowania komunikacji do odbiorców
  • Gotowość do pracy na celach (KPI)
  • Otwartość na audyt przeprowadzonej kampanii
  • Znajomość Excel oraz Google Analytics (umiejętność czytania z nich danych - w stopniu zaawansowanym oraz przygotowywania raportów)
  • Chęć testowania nowych narzędzi z obszaru marketing automation
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Stack technologiczny
Mile widziane:
  • Znajomość platformy Intercom
Jak pracujemy?
Co zyskasz?
  • System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży)
  • Pracę zdalną z dowolnego miasta lub hybrydową (biuro w Krakowie mamy w samym centrum, zaraz przy Galerii Krakowskiej)
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego)
  • ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (już od okresu próbnego)
  • Eventy integracyjne
  • Budżet szkoleniowy
  • Strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5