Marketing Manager Program Partnerski & Appstore
Marketing Manager Program Partnerski & Appstore
Lokalizacja
Kraków
Poznań
Szczecin
Wrocław
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Marektingu • UoP • B2B
Wynagrodzenie
Do naszego Działu Marketingu poszukujemy osoby z głową pełną pomysłów, nie bojącej się wyzwań oraz posiadającej doświadczenie w marketingu produktów cyfrowych. Jeśli chcesz dołączyć do niebieskiej ekipy Shoper, poniżej znajdziesz więcej szczgółów.
Dlaczego warto z nami pracować?
Czym będziesz się zajmować?
- Współtworzenie i realizacja strategii go-to-market dla Programu Partnerskiego i Shoper Appstore - sklepu z aplikacjami oraz integracjami dla sprzedawców.
- Współtworzenie i rozwój ekosystemu partnerów technologicznych i agencji – wspieranie zespołu programu partnerskiego w pozyskiwaniu nowych partnerów, wspieranie ich w promocji i wzroście sprzedaży aplikacji.
- Definiowanie pozycjonowania, propozycji wartości (UVP) i kluczowych komunikatów marketingowych skierowanych do partnerów, deweloperów oraz użytkowników Appstore.
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych wspierających pozyskiwanie i aktywizację partnerów oraz użytkowników aplikacji.
- Wspieranie zespołów Sprzedaży w osiąganiu celów komercyjnych poprzez realizowanie kampanii lead gen oraz dostarczanie skutecznych materiałów i narzędzi marketingowych.
- Analiza rynku, monitorowanie konkurencyjnych marketplace’ów i programów partnerskich, identyfikacja trendów oraz rekomendacja kierunków rozwoju oferty.
- Tworzenie materiałów marketingowych i sprzedażowych, w tym stron produktowych, opisów aplikacji, case studies i contentu edukacyjnego dla partnerów.
- Zarządzanie cyklem życia partnera i użytkownika Appstore – od akwizycji, przez aktywację i zaangażowanie, po retencję i wzrost wartości współpracy.
- Analiza metryk marketingowych i produktowych (np. liczba aktywnych partnerów, liczba instalacji aplikacji, przychód z Appstore, LTV, retencja) oraz optymalizacja działań w oparciu o dane.
Co jest dla nas ważne?
- Doświadczenie w roli Product Marketing Managera lub pokrewnej, z udokumentowanymi sukcesami w sektorze B2B dla produktów cyfrowych (np. aplikacje mobilne, platformy SaaS, usługi online).
- Doświadczenie w tworzeniu i egzekucji strategii go-to-market.
- Umiejętność prowadzenia badań rynku i analizy konkurencji.
- Wyjątkowe zdolności komunikacyjne i umiejętność tworzenia angażujących, klarownych komunikatów.
- Umiejętność podejmowania decyzji opartych na danych i analityczne myślenie.
- Proaktywność, samodzielność i doskonała organizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Stack technologiczny
Mile widziane:
- Umiejętność korzystania z narzędzie AI do ułatwiania sobie pracy i poprawy własnej efektywności
Jak pracujemy?
- Hybrydowo (2 dni pracy zdalnej)
- Z zespołem pełnym profesjonalistów, którzy otwarci są na wzajemną współpracę.
Co zyskasz?
- Pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
- Opiekę medyczną Luxmed.
- Pracę z największymi e-commercami w Polsce.
- Pracę w systemie hybrydowym w naszym biurze w Krakowie.
- Masaże w biurach.
- Ubezpieczenie grupowe na życie.
- System kafeteryjny (m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery, zniżki do sklepów).
- Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j. angielskiego).
- ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
- Dofinansowanie dojazdów do pracy.
- Eventy integracyjne.
- Gry wideo w biurach.
- Owocowo-warzywny dzień w biurze .
- Świadczenia z ZFŚS m.in. dofinanowanie do wypoczynku, dodatki świąteczne.
- Dzień wolny na urodziny.
- Grupowe aktywności po pracy: piłka nożna czy siatkówka.
- Budżet szkoleniowy.
- Płatny program rekomendacji pracowników.
- Sklep na Shoper za 1 zł.