Marketing Manager Program Partnerski & Appstore

Marketing Manager Program Partnerski & Appstore

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną Shoper S.A. oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. oraz spółki z Grupy Shoper Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Kraków
Poznań
Szczecin
Wrocław
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Marektingu • UoP • B2B
Wynagrodzenie

Do naszego Działu Marketingu poszukujemy osoby z głową pełną pomysłów, nie bojącej się wyzwań oraz posiadającej doświadczenie w marketingu produktów cyfrowych. Jeśli chcesz dołączyć do niebieskiej ekipy Shoper, poniżej znajdziesz więcej szczgółów.

Dlaczego warto z nami pracować?
Czym będziesz się zajmować?
  • Współtworzenie i realizacja strategii go-to-market dla Programu Partnerskiego i Shoper Appstore - sklepu z aplikacjami oraz integracjami dla sprzedawców.
  • Współtworzenie i rozwój ekosystemu partnerów technologicznych i agencji – wspieranie zespołu programu partnerskiego w pozyskiwaniu nowych partnerów, wspieranie ich w promocji i wzroście sprzedaży aplikacji.
  • Definiowanie pozycjonowania, propozycji wartości (UVP) i kluczowych komunikatów marketingowych skierowanych do partnerów, deweloperów oraz użytkowników Appstore.
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych wspierających pozyskiwanie i aktywizację partnerów oraz użytkowników aplikacji.
  • Wspieranie zespołów Sprzedaży w osiąganiu celów komercyjnych poprzez realizowanie kampanii lead gen oraz dostarczanie skutecznych materiałów i narzędzi marketingowych.
  • Analiza rynku, monitorowanie konkurencyjnych marketplace’ów i programów partnerskich, identyfikacja trendów oraz rekomendacja kierunków rozwoju oferty.
  • Tworzenie materiałów marketingowych i sprzedażowych, w tym stron produktowych, opisów aplikacji, case studies i contentu edukacyjnego dla partnerów.
  • Zarządzanie cyklem życia partnera i użytkownika Appstore – od akwizycji, przez aktywację i zaangażowanie, po retencję i wzrost wartości współpracy.
  • Analiza metryk marketingowych i produktowych (np. liczba aktywnych partnerów, liczba instalacji aplikacji, przychód z Appstore, LTV, retencja) oraz optymalizacja działań w oparciu o dane.
Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie w roli Product Marketing Managera lub pokrewnej, z udokumentowanymi sukcesami w sektorze B2B dla produktów cyfrowych (np. aplikacje mobilne, platformy SaaS, usługi online).
  • Doświadczenie w tworzeniu i egzekucji strategii go-to-market.
  • Umiejętność prowadzenia badań rynku i analizy konkurencji.
  • Wyjątkowe zdolności komunikacyjne i umiejętność tworzenia angażujących, klarownych komunikatów.
  • Umiejętność podejmowania decyzji opartych na danych i analityczne myślenie.
  • Proaktywność, samodzielność i doskonała organizacja pracy.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

Stack technologiczny
Mile widziane:
  • Umiejętność korzystania z narzędzie AI do ułatwiania sobie pracy i poprawy własnej efektywności

Jak pracujemy?
  • Hybrydowo (2 dni pracy zdalnej)
  • Z zespołem pełnym profesjonalistów, którzy otwarci są na wzajemną współpracę.

Co zyskasz?
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
  • Opiekę medyczną Luxmed.
  • Pracę z największymi e-commercami w Polsce.
  • Pracę w systemie hybrydowym w naszym biurze w Krakowie.
  • Masaże w biurach.
  • Ubezpieczenie grupowe na życie.
  • System kafeteryjny (m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery, zniżki do sklepów).
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j. angielskiego).
  • ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy.
  • Eventy integracyjne.
  • Gry wideo w biurach.
  • Owocowo-warzywny dzień w biurze .
  • Świadczenia z ZFŚS m.in. dofinanowanie do wypoczynku, dodatki świąteczne.
  • Dzień wolny na urodziny.
  • Grupowe aktywności po pracy: piłka nożna czy siatkówka.
  • Budżet szkoleniowy.
  • Płatny program rekomendacji pracowników.
  • Sklep na Shoper za 1 zł.