Marketplace Specialist

Marketplace Specialist

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne w inny sposób, potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. twoich danych osobowych (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Zdalnie
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Selium • UoP • B2B
Wynagrodzenie

Do naszego działu Selium specjalizującego się w kompleksowej obsłudze sprzedaży na światowych marketplace’ach: eBay, Amazon, Kaufland, Cdiscount, Aliexpress oraz 30 innych portali, dla polskich, jak i europejskich marek, poszukujemy Marketplace Specialist. Szukamy osoby, która posiada praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania marketplace’ów (w tym: zakładanie i prowadzenie kont) oraz narzędzi (np. BaseLinker) i rozwiązań usprawniających procesy ofertowania i sprzedaży.

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Aktualnie pracujemy dla kilkudziesięciu tysięcy klientów
  • Śmiało możemy powiedzieć, że nasza platforma to numer 1 wśród rozwiązań SaaS-owych dla e-commerce
  • Praca w Grupie Shoper, tworząca jeden ekosystem dla klientów
  • Możliwość pracy 100% zdalnej
Czym będziesz się zajmować?
  • Administrowanie kontem na platformach sprzedażowych Amazon Kaufland, eBay, Allegro (z naciskiem na pracę na platformie Amazon)
  • Wprowadzanie nowych produktów, aktualizowanie istniejących kart produktowych na kontach klientów
  • Opieka nad ofertami na marketplace’ach, dbanie o ich atrakcyjność i aktualność
  • Doskonalenie i optymalizacja działań na platformach
  • Monitorowanie poprawności procesów na platformie na kontach klientów
  • Wsparcie Account Manager w analizie obecnych i wdrażaniu nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż
  • Udział w tworzeniu kampanii promocyjnych
  • Kontakt z obsługą Amazon w języku angielskim
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na platformach sprzedażowych (preferowane: Amazon lub eBay)
  • Praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania marketplace’ów (w tym: zakładanie i prowadzenie kont) oraz narzędzi (np. BaseLinker) i rozwiązań usprawniających procesy ofertowania i sprzedaży
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną
  • Samodzielność, umiejętność organizacji czasu
  • Dokładność i systematyczność
  • Kreatywność w działaniu i szukaniu nowych rozwiązań
  • Bardzo dobra znajomość Excel i doświadczenie w pracy z plikami CSV
  • Chęć do nauki zasad sprzedaży na innych portalach marketplace np. mall, pigu, cdiscount
  • Oferujemy pracę zdalną, ale zależy nam na otwartości na przyjazdy do naszego biura w Krakowie raz na kwartał
Stack technologiczny
Mile widziane:
Jak pracujemy?
Co zyskasz?
  • System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży)
  • Pracę zdalną z dowolnego miasta
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego)
  • ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • Eventy integracyjne
  • Budżet szkoleniowy
  • Sklep na Shoper za 1 zł(!)
  • Ubezpieczenie grupowe