Młodszy specjalista/tka ds. wdrożeń

Młodszy specjalista/tka ds. wdrożeń

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne w inny sposób, potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. twoich danych osobowych (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Kraków
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Customer Support Premium • UoP • B2B
Wynagrodzenie

Zespół Customer Support Premium specjalizuje się w pełnym wdrożeniu i obsłudze najbardziej prestiżowych sklepów internetowych Shoper, funkcjonujących w ramach pakietów Premium i Enterprise. Nasza usługa Premium to nie tylko standardowa obsługa – to indywidualne podejście oparte na kreatywnym tworzeniu niestandardowych rozwiązań, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Rozpoczynamy od dokładnej analizy założeń projektu, a następnie starannie wybieramy oraz wdrażamy rozwiązania, by osiągnąć optymalne efekty. Zespół Customer Support Premium reprezentuje dynamiczną jednostkę, wyróżniającą się nie tylko doskonałą znajomością środowiska Shoper, ale również zaawansowanymi umiejętnościami technicznymi. Dzięki temu dostarczamy kompleksową obsługę na najwyższym poziomie.

Do jeszcze lepszego działania poszukujemy właśnie Ciebie! Sprawdź poniżej kogo właściwie szukamy 👋.

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Aktualnie pracujemy dla kilkudziesięciu tysięcy klientów.
  • Śmiało możemy powiedzieć, że nasza platforma to numer 1 wśród rozwiązań SaaS-owych dla e-commerce.
  • Jesteśmy wśród TOP5 platform w Polsce pod względem wartości transakcji przeprowadzonych na sklepach naszych klientów.
Czym będziesz się zajmować?
  • Prowadzić wdrożenia sklepów internetowych Premium i Enterprise przy współpracy z developerami, grafikami, partnerami zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta).
  • Bieżącym kontaktem z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu Premium/ Enterprise działającego na platformie Shoper.
  • Koordynacją migracji z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium.
  • Udziałem w rozwijaniu usług Wdrożeń Premium w Shoper.
Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie w kontakcie z klientami.
  • Umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm.
  • Znajomość zagadnień technicznych tj: HTML / CSS / JS, procesów w sklepie: dropshipping, import produktów, API.
  • Umiejętność czytania dokumentacji.
  • Podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager.
  • Samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność.
Stack technologiczny
Mile widziane:
  • Znajomość środowiska Shoper lub innej platformy e-commerce.
Jak pracujemy?
  • Od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych.
  • W modelu hybrydowym (3 dni widujemy się w naszym krakowskim biurze).
  • Współpracujemy z różnymi działami firmy, aby jak najlepiej obsługiwać naszych klientów.
  • Z uśmiechem na twarzy pomagając sobie w codziennych wyzwaniach :)
Co zyskasz?
  • System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży).
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego).
  • ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy.
  • Klub książki.
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (już od okresu próbnego).
  • Eventy integracyjne.
  • Budżet szkoleniowy.
  • Sklep na Shoper za 1zł (!).
  • Ubezpieczenie grupowe.