Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wdrożeń
Zespół Customer Support Premium specjalizuje się w pełnym wdrożeniu i obsłudze najbardziej prestiżowych sklepów internetowych Shoper, funkcjonujących w ramach pakietów Premium i Enterprise. Nasza usługa Premium to nie tylko standardowa obsługa – to indywidualne podejście oparte na kreatywnym tworzeniu niestandardowych rozwiązań, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Rozpoczynamy od dokładnej analizy założeń projektu, a następnie starannie wybieramy oraz wdrażamy rozwiązania, by osiągnąć optymalne efekty. Zespół Customer Support Premium reprezentuje dynamiczną jednostkę, wyróżniającą się nie tylko doskonałą znajomością środowiska Shoper, ale również zaawansowanymi umiejętnościami technicznymi. Dzięki temu dostarczamy kompleksową obsługę na najwyższym poziomie.
Do jeszcze lepszego działania poszukujemy właśnie Ciebie! Sprawdź poniżej kogo właściwie szukamy 👋.
- Aktualnie pracujemy dla kilkudziesięciu tysięcy klientów.
- Śmiało możemy powiedzieć, że nasza platforma to numer 1 wśród rozwiązań SaaS-owych dla e-commerce.
- Jesteśmy wśród TOP5 platform w Polsce pod względem wartości transakcji przeprowadzonych na sklepach naszych klientów.
- Prowadzić wdrożenia sklepów internetowych Premium i Enterprise przy współpracy z developerami, grafikami, partnerami zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta).
- Bieżącym kontaktem z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu Premium/ Enterprise działającego na platformie Shoper.
- Koordynacją migracji z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium.
- Udziałem w rozwijaniu usług Wdrożeń Premium w Shoper.
- Doświadczenie w kontakcie z klientami.
- Umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm.
- Znajomość zagadnień technicznych tj: HTML / CSS / JS, procesów w sklepie: dropshipping, import produktów, API.
- Umiejętność czytania dokumentacji.
- Podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager.
- Samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność.
- Znajomość środowiska Shoper lub innej platformy e-commerce.
- Od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych.
- W modelu hybrydowym (3 dni widujemy się w naszym krakowskim biurze).
- Współpracujemy z różnymi działami firmy, aby jak najlepiej obsługiwać naszych klientów.
- Z uśmiechem na twarzy pomagając sobie w codziennych wyzwaniach :)
- Pracę w oparciu o umowę o pracę
- Opiekę medyczną Luxmed
- Pracę z największymi e-commercami w Polsce
- Pracę w systemie hybrydowym w naszych biurach lub zdalną
- Masaże w biurach
- Ubezpieczenie grupowe na życie
- System kafeteryjny (m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery, zniżki do sklepów)
- Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego
- ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji
- Dofinansowanie dojazdów do pracy
- Eventy integracyjne
- Gry wideo w biurach
- Owocowo-warzywny dzień w biurze
- Świadczenia z ZFŚS m.in. dofinanowanie do wypoczynku, dodatki świąteczne
- Dzień wolny na urodziny
- Grupowe aktywności po pracy: piłka nożna czy siatkówka
- Strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5.
- Budżet szkoleniowy
- Płatny program rekomendacji pracowników
- Sklep na Shoper za 1 zł (!)