Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego
Do naszego Działu Customer Support poszukujemy Młodszego specjalisty ds. wsparcia technicznego. Dział Customer Support zajmuje się wsparciem telefonicznym i mailowym obecnych, jak i przyszłych klientów Shoper. Pomagamy na każdym etapie prowadzenia sklepu internetowego, od najprostszych pytań technicznych po złożone analizy, które rozwiązujemy w obrębie drugiej linii wsparcia.
- Jesteśmy firmą produktową - tworzymy swój własny produkt od podstaw
- Aktualnie pracujemy dla kilkudziesięciu tysięcy klientów
- Śmiało możemy powiedzieć, że nasza platforma to numer 1 wśród rozwiązań SaaS-owych dla e-commerce
- Stawiamy na rozwój - po okresie próbnym, który trwa 3 miesiące, poznasz swój plan rozwoju na najbliższe 2 lata
Na stanowisku Młodszego specjalisty ds. wsparcia technicznego będziesz zajmować się wsparciem klientów poprzez obsługę sklepu internetowego na platformie Shoper, w tym:
- kompleksowa obsługa klienta (m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów)
- budowanie długoterminowych relacji z bieżącymi/nowymi klientami
- prowadzenie rozmów wychodzących - badanie potrzeb klientów, kontakt z potencjalnymi klientami
- prowadzenie rozmów przychodzących - bieżące wsparcie związane z obsługą i konfiguracją sklepów
- pomoc techniczna w podstawowej konfiguracji sklepów internetowych na platformie Shoper
- dosprzedaż usług dodatkowych bieżącym klientom takich jak: domeny, certyfikaty SSL, grafika
- współpraca z innymi działami firmy
Będziesz mieć styczność i możliwość poznania wielu zagadnień związanych z tematyką sklepów internetowych, obsługą sklepu internetowego oraz szeroko pojętym e-commercem, z tematyką usług marketingowych tj. Google Ads, Google Analytics, Fb Ads itp.
U nas udoskonalisz swoje umiejętności miękkie związane z obsługą Klienta oraz zdobędziesz wiedzę z zakresu SEM, SEO, HTML, WordPress.
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
- Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail)
- Podstawowa wiedza z obszaru e-commerce
- Umiejętność organizacji pracy
- Chęć uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy
- Determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- Wysoka kultura osobista
- Gotowość do pracy zmianowej (8.00 - 16.00 lub 10.00 - 18.00) w modelu hybrydowym (3 dni z biura w Krakowie)
- Zainteresowanie branżą technologiczną/e-commerce
- Studia o profilu informatycznym
- System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży)
- Pracę hybrydową (biuro w Krakowie mamy w samym centrum, zaraz przy Galerii Krakowskiej)
- Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego)
- ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji
- Dofinansowanie dojazdów do pracy
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed (już od okresu próbnego)
- Eventy integracyjne
- Budżet szkoleniowy
- Strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5