Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. wsparcia technicznego
Do naszego Działu Customer Support poszukujemy Młodszego specjalisty ds. wsparcia technicznego.
Jako Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego dołączysz do zespołu, który jest pierwszą linią wsparcia dla klientów platformy Shoper. Będziesz kluczową osobą w kontakcie z naszymi klientami, pomagając im rozwiązywać problemy techniczne i optymalizować ich sklepy internetowe. W codziennej pracy będziesz mieć styczność z różnorodnymi zagadnieniami, od podstawowych konfiguracji sklepów, po zaawansowane tematy z zakresu SEO, Google Analytics czy HTML.
To stanowisko to idealna okazja do zdobycia wszechstronnej wiedzy o e-commerce i rozwinięcia kompetencji technicznych oraz miękkich.
- Jesteśmy firmą produktową - tworzymy swój własny produkt od podstaw.
- Aktualnie pracujemy dla kilkudziesięciu tysięcy klientów.
- Śmiało możemy powiedzieć, że nasza platforma to numer 1 wśród rozwiązań SaaS-owych dla e-commerce.
Na stanowisku Młodszego specjalisty ds. wsparcia technicznego będziesz zajmować się wsparciem klientów poprzez obsługę sklepu internetowego na platformie Shoper, w tym:
- kompleksowa obsługa klienta (m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów)
- budowanie długoterminowych relacji z bieżącymi/nowymi klientami
- prowadzenie rozmów wychodzących - badanie potrzeb klientów, kontakt z potencjalnymi klientami
- prowadzenie rozmów przychodzących - bieżące wsparcie związane z obsługą i konfiguracją sklepów
- pomoc techniczna w podstawowej konfiguracji sklepów internetowych na platformie Shoper
- dosprzedaż usług dodatkowych bieżącym klientom takich jak: domeny, certyfikaty SSL, grafika
- współpraca z innymi działami firmy
Będziesz mieć styczność i możliwość poznania wielu zagadnień związanych z tematyką sklepów internetowych, obsługą sklepu internetowego oraz szeroko pojętym e-commercem, z tematyką usług marketingowych tj. Google Ads, Google Analytics, Fb Ads itp.
U nas udoskonalisz swoje umiejętności miękkie związane z obsługą Klienta oraz zdobędziesz wiedzę z zakresu SEM, SEO, HTML, WordPress.
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
- Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail).
- Podstawowa wiedza z obszaru e-commerce.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Chęć uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy.
- Determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów.
- Wysoka kultura osobista.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym od pon. do pt. zmiany w przedziale 7:00 - 22:00, soboty 9:00 - 17:00 - praca 8h dziennie
- Gotowość do pracy hybrydowej - 3 dni z biura w Krakowie
- Zainteresowanie branżą technologiczną/e-commerce.
- Studia o profilu informatycznym.
Pracujemy hybrydowo w systemie zmianowym (8 godzin dziennie) od poniedziałku do piątku godziny 7:00 - 22:00 i soboty w godzinach 9:00 - 17:00.
- System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży).
- Pracę hybrydową (biuro w Krakowie mamy w samym centrum, zaraz przy Galerii Krakowskiej).
- Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego).
- ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
- Dofinansowanie dojazdów do pracy.
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed (już od okresu próbnego).
- Ubezpieczenie grupowe UNUM.
- Eventy integracyjne.
- Budżet szkoleniowy.
- Strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5.
- Klub książki.
- Sklep na Shoper za 1 zł(!).