Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego

Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne w inny sposób, potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. twoich danych osobowych (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Kraków
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Dział Customer Support • UoP
Wynagrodzenie

Do naszego Działu Customer Support poszukujemy Młodszego specjalisty ds. wsparcia technicznego. Dział Customer Support zajmuje się wsparciem telefonicznym i mailowym obecnych, jak i przyszłych klientów Shoper. Pomagamy na każdym etapie prowadzenia sklepu internetowego, od najprostszych pytań technicznych po złożone analizy, które rozwiązujemy w obrębie drugiej linii wsparcia.

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Jesteśmy firmą produktową - tworzymy swój własny produkt od podstaw.
  • Aktualnie pracujemy dla kilkudziesięciu tysięcy klientów.
  • Śmiało możemy powiedzieć, że nasza platforma to numer 1 wśród rozwiązań SaaS-owych dla e-commerce.
  • Stawiamy na rozwój - po okresie próbnym, który trwa 3 miesiące, poznasz swój plan rozwoju na najbliższe 2 lata.
Czym będziesz się zajmować?

Na stanowisku Młodszego specjalisty ds. wsparcia technicznego będziesz zajmować się wsparciem klientów poprzez obsługę sklepu internetowego na platformie Shoper, w tym:

  • kompleksowa obsługa klienta (m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów)
  • budowanie długoterminowych relacji z bieżącymi/nowymi klientami
  • prowadzenie rozmów wychodzących - badanie potrzeb klientów, kontakt z potencjalnymi klientami
  • prowadzenie rozmów przychodzących - bieżące wsparcie związane z obsługą i konfiguracją sklepów
  • pomoc techniczna w podstawowej konfiguracji sklepów internetowych na platformie Shoper
  • dosprzedaż usług  dodatkowych bieżącym klientom takich jak: domeny, certyfikaty SSL, grafika
  • współpraca z innymi działami firmy

Będziesz mieć styczność i możliwość poznania wielu zagadnień związanych z tematyką sklepów internetowych, obsługą sklepu internetowego oraz szeroko pojętym e-commercem, z tematyką usług marketingowych tj.  Google Ads, Google Analytics, Fb Ads itp.

U nas udoskonalisz swoje umiejętności miękkie związane z obsługą Klienta oraz zdobędziesz wiedzę z zakresu SEM, SEO, HTML, WordPress.

Co jest dla nas ważne?
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail).
  • Podstawowa wiedza z obszaru e-commerce.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Chęć uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy.
  • Determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Gotowość do pracy zmianowej (8.00 - 16.00 lub 10.00 - 18.00) w modelu hybrydowym (3 dni z biura w Krakowie).
Stack technologiczny
Mile widziane:
  • Zainteresowanie branżą technologiczną/e-commerce.
  • Studia o profilu informatycznym.

Jak pracujemy?
Co zyskasz?
  • System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży).
  • Pracę hybrydową (biuro w Krakowie mamy w samym centrum, zaraz przy Galerii Krakowskiej).
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego).
  • ShoperUp! - unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy.
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (już od okresu próbnego).
  • Eventy integracyjne.
  • Budżet szkoleniowy.
  • Strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5.
  • Klub książki.
  • Sklep na Shoper za 1 zł(!).