Revenue Growth Leader (m/f)

Revenue Growth Leader (m/f)

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną Shoper S.A. oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. oraz spółki z Grupy Shoper Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Lokalizacja
Kraków
Poznań
Szczecin
Wrocław
Zdalnie
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
UoP • B2B
Wynagrodzenie

Poszukujemy analitycznego i skutecznego Revenue Growth Leadera/Leaderki, który dołączy do naszego zespołu.Poszukujemy osoby o zacięciu operacyjnym, która potrafi skutecznie przekładać analizę danych na konkretne działania i wyniki sprzedażowe.

Jeśli rozumiesz, jak działa e-commerce „pod maską” (GMV, ARPU, CAC), potrafisz znajdować ukryty potencjał w bazie klientów i wiesz, jak układać ofertę, by maksymalizować przychód – to rola dla Ciebie.

Będziesz działać w centrum naszej struktury revenue, łącząc kropki między sprzedażą, marketingiem, analityką i produktem.

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Realny wpływ na biznes – twoje analizy i rekomendacje będą bezpośrednio przekładać się na decyzje o cennikach i kierunkach sprzedaży.
  • Praca na "żywym organizmie" – działasz w oparciu o dane z tysięcy sklepów internetowych (Big Data), a nie na domysłach.
  • Samodzielność i sprawczość – przejmujesz odpowiedzialność biznesową za konkretne linie przychodowe i projekty.
  • Wsparcie ekspertów – masz bezpośredni dostęp do analityków danych i specjalistów od marketingu, z którymi będziesz na co dzień współpracować.
Czym będziesz się zajmować?
  • Zarządzaniem wybranymi liniami przychodowymi: przejęcie opieki biznesowej nad rozwojem i monetyzacją produktów z ekosystemu Shopera.
  • Revenue Intelligence: analiza bazy klientów i ich wyników (GMV) w celu identyfikacji segmentów o najwyższym potencjale sprzedażowym. Wskazywanie, komu i co powinniśmy sprzedawać.
  • Optymalizacją oferty i pricingu: współtworzenie polityki cenowej, rekomendowanie zmian w pakietowaniu usług oraz walidacja ich wpływu na wynik finansowy.
  • Wsparciem operacyjnym Sprzedaży: dostarczanie jakościowych wsadów (insights) dla działów sprzedaży – definiowanie grup docelowych i argumentacji opartej na danych.
  • Koordynacją projektów międzyzespołowych: współpraca z działami marketingu, kontrolingu i IT w celu wdrożenia nowych inicjatyw przychodowych.
Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie: minimum 3-4 lata pracy w obszarze commercial, revenue operations, e-commerce lub w konsultingu operacyjnym/strategicznym.
  • Analityczne myślenie: biegłość w pracy z liczbami. Potrafisz wyciągać wnioski z Excela/BI i przekuwać je na proste rekomendacje biznesowe.
  • Zrozumienie modelu SaaS i E-commerce: wiesz, co buduje wartość klienta w czasie (LTV) i rozumiesz mechanikę sprzedaży w sklepie internetowym.
  • Nastawienie na wynik: szukamy osoby proaktywnej, która sama identyfikuje miejsca, gdzie "uciekają pieniądze" i proponuje rozwiązania.
  • Umiejętność pracy matrycowej: potrafisz budować relacje i skutecznie współpracować z osobami z różnych działów, bazując na merytoryce i argumentach.
  • Znajomość języka angielskiego: na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.
Stack technologiczny
Mile widziane:
Jak pracujemy?
Co zyskasz?
  • Elastyczny czas pracy.
  • System kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży).
  • Dostęp do platformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j. angielskiego).
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
  • Eventy integracyjne.
  • Budżet szkoleniowy.
  • ShoperUp! – unikatowy program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji.
  • Strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5.
  • Sklep na Shoper za 1 zł(!).
  • Ubezpieczenie grupowe.