Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Apilo Spółka z o.o., potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną Apilo Spółka z o.o. oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Apilo Spółka z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@apilo.com.

Lokalizacja
Kozy k. Bielska-Białej
Rekrutacja zdalna
Podstawowe informacje
Apilo • UoP • Kozy
Wynagrodzenie

Apilo - Spółka należąca do Grupy Shoper S.A. poszukuje nowej osoby na swój pokład! :)

Apilo to oprogramowanie do zarządzania sprzedażą wielokanałową w modelu SaaS. Główne funkcje systemu to zarządzanie sprzedażą i integracja z zewnętrznymi systemami e-commerce, a także największe Marketplace, jak Allegro, Amazon, eBay czy Empik.

Praca 100% stacjonarna z naszego biura w Kozach.

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Będziesz pracować przy projekcie, który obsługuje połowę eCommerce’u w Polsce.
  • Będziesz mieć okazję pracować z profesjonalistami w branży e-commerce.
  • Będziesz mieć realny wpływ na zadowolenie klientów i wizerunek firmy.

Czym będziesz się zajmować?
  • Obsługą komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon.
  • Wspieraniem klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!).
  • Rozpoznawaniem potrzeb klienta.
  • Testowaniem nowych funkcji oprogramowania.
  • Współpracą z resztą zespołu - w tym możliwość realnego udziału w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z klientem.
  • Doświadczenie w pracy na systemach ERP np. Subiekt lub pokrewnych.
  • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji.
  • Zdolność do analizy oraz interpretacji potrzeb klienta.
  • Biegłość w obsłudze programów komputerowych.
  • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google).
  • Język angielski B1.
  • Dostępność na pracę w 100% stacjonarną w naszym biurze w Kozach.

Stack technologiczny
  • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace.
  • Komunikacja – Slack, Google Meet.

Mile widziane:
  • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon.
  • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.

Jak pracujemy?
Co zyskasz?
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat.
  • Pakiet medyczny LuxMed.
  • Karta MultiSport (po okresie próbnym).
  • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz (po okresie próbnym).
  • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper.
  • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii.
  • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych.
  • Realny wpływ na rozwój oprogramowania.
  • Uczestnictwo w warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro).
  • Integracja z całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕.